marți, 31 iulie 2012

Banane cu sos de caramel



            După câteva rețete am venit și cu un desert! Foarte simplu dar în același timp foarte gustos. Aceasta este o variantă a bananelor caramelizate. Este gata în mai puțin de 15 minute și în opinia mea mea este un desert foarte bun.


            Ingrediente:
               - 2 banane ( eu am folosit mai mici)
               - 150 gr zahăr
               - 300 ml lapte


         Mod de preparare:
     Tăiați bananele în bucăți mai mici (în special dacă bananele dumneavoastră sunt mai mari) și puneți-le într-o farfurie.
     Sosul se face în felul următor: puneți o tigaie la foc mic, adăugați laptele și apoi zaharul învârtind în sos cât se poate de des. Când vedeți că fierbe de vreo 4-5 minute și are o consistență mai cremoasă, luați sosul de pe foc și turnați-l peste banane după bunul plac. Lăsați ca sosul să se întărească un pic (nu se întărește prea mult). Daca îl lăsați la temperatura camerei 10 minute este perfect.
     Și gata! Ați terminat repede și ușor un desert delicios.
         Poftă mare!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!