marți, 15 ianuarie 2013

Petrisor Tanase


                Petrisor Tanase este unul dintre primii bucatari de care am auzit. Inca dinainte sa fiu prea interesat de bucatarie il vedeam pe Euforia Tv(in special pe Euforia dar pe atunci aparea pe o gramada de canale) cum facea una alta, si eram tare impresionat
de maiestria lui. Pe atunci imi tot zicea bunica: "Asa o sa fi si tu ca Petrisor, o sa te vad la televizor cum gatesti cu vedete!", si eu ma gandeam ceva de genu: "Hmmmm...de-as fi bucatar asa bun ca Petrisor si sa fac mancare asa ca el...n-ar fi rau!".
                Ptrisor Tanase este cunoscut drept primul prezentator de emisiuni culinare din Romania.
                A gatit pentru multe persoane importante cum ar fi Steven Seagal, George Bush plus o gramada de vedete.
                Acum el este secretar general la Asociatia Nationala a Bucatarilor si Cofetarilor din Turism(ANBCT). El a si scris cateva printre care "Carte de bucate 2149 de retete" si "Cartoful in toate felurile". In orice caz, este un bucatar de exceptie cum rar intalnesti.
   

3 comentarii:

  1. Buna ziua,
    Aveti cumva din intamplare, cartea de bucate a lui? Am o reteta preferata pe care am pierdut-o, ma puteti ajuta sa o regasesc? Se cheama "sote de morcovi a la Petrisor", asa am gasit-o intr-o revista. Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bună!
      Din păcate nu am cartea dânsului. Îmi pare rău că nu vă pot fi de folos dar sper să dați de ea.
      Toate cele bune și spor prin bucătărie!

      Ștergere
  2. Multumesc mult, am reusit ca prin minune s-o regasesc!

    RăspundețiȘtergere

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!