joi, 16 octombrie 2014

Supa crema de legume


Aceasta reteta este delicioasa! Nu este deloc greu de preparat. Prima data cand am facut-o, ca de obicei
, intr-o cantitate mai mica, insa dat fiind gustul foarte bun, am mai facut inca odata o cantitate ceva mai mare.

Cantitatile necesare la un litru de supa sunt:

- 1l de supa de legume (baza de supa) 
- 2 cartofi medii
- aprox. 30 baby-carrots (morcovi micuti)
- o ceapa mare sau doua medii

Mod de preparare:

La baza de supa,eu recunosc ca am trisat un pic...am folosit supa de vita pentru un plus de gust. Ce sa fac? Sunt fan carne! Aceasta baza de supa poate fi atat zeama de pe o supa din frigider, o reductie de supa ce o pastrati in congelator,  baza de supa la cutie/conserva sau facuta cu cuburi de supa.
Trecand peste asta, aceasta supa trebuie adusa la punctul de fierbere. Cartofii si morcovii pot fi adaugati atat inainte ca supa sa fiarba dar si dupa ce supa a dat in fiert. 
Important e ca morcovii sa  fie micuti sau taiati cubulete/fasii si cartofii sa fie taiati in cuburi mai micute pentru ca atunci cand se ajunge la "blendarit" treaba sa fie usurata.
Ceapa (taiata tot in asa fel incat sa nu intampine dificultate la blendarit) am calit-o bine de tot separat, iar pe la mijlocul timpului de fierbere am adaugat si ceapa.
Timpul de fierbere este de o ora.
Dupa o ora, cu blendarul de mana, se mixeaza supa.

Aceasta supa se serveste calda si se poate manca cu crutoane de paine.
Spor la gatit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!