miercuri, 15 octombrie 2014

Pasta con pomodori secchi e panna


Am facut in una din aceste zile paste cu pomodori secchi si smantana. Pentru cei care nu prea s-au mai intalnit cu termenul "pomodori secchi" poate ca titlul retetei poate parea putin ciudat.
Pomodori secchi sunt
rosii uscate la soare.

Pentru acest preparat veti avea nevoie de:

- paste (cam 100g/portie daca pastele sunt uscate, iar daca sunt prefierte, 180g)
- pomodori secchi  (cateva bucati)
- smantana de gatit (panna)
- putin ulei
- sare piper dupa gust

Cum am facut eu: Am fiert pastele si le-am adaugat peste rosiile uscate tocate marunt, pe care le-am prajit putin in doua-trei lingurite de ulei de floarea-soarelui. Dupa ce am amestecat,  am adaugat panna. Fiecare poate adauga smantana dupa bunul plac. Unora le place cu mai mult sos, altora cu mai putin.
Se condimenteaza dupa gust cu sare si piper.
Un mic sfat: sa aveti grija sa nu exagerati cu sarea. De obicei aceste rosii sunt deja destul de sarate.

Spor la gatit si pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!