vineri, 7 august 2020

Pui în stil asiatic

     

    Am încercat de mai multe ori să fac mâncare chinezească. Primele încercări au fost cu noodles/tăieței și sos espagnole (reducție/sos din supă de vită). Ulterior am descoperit sosul hoisin care singur dă acel gust de mâncare asiatică.

     Între timp îmi mai cumpăram din când în când de la un magazin chinezesc ceva ce ei îl numesc pui dulce-american. Grozavă treabă acest pui! Dulce, lipicios și delicios! Însă dintr-un punct a trebui să încerc și eu să fac așa ceva.

     Și mi-a ieșit! 3 ingrediente stau la baza acestui stil de sos: zahăr brun, miere și ketchup (știu, sună ciudat). De 3 ori am facut această rețetă, de fiecare dată după ochi. 

      Cum se procedează?

 

  Se pune puiul în tigaie împreună cu puțin ulei. Sare și piper după gust, desigur, iar sosul se face astfel: într-o cană medie spre mică se amestecă aproximativ 150-200 ml de apă cu vreo 5 cuburi de zahăr brun, 2 linguri de miere și 2 de ketchup. Se pune amestecul în tigaie peste pui și se lasă să scadă. Simplu și...asiatic 😁

     Asta mi-a ieșit mie iar pe deasupra am pus niște susan.

     Aproape uitasem! Eu am cumpărat de la Lidl pui shanghai, gata gătit și mai avea o crustă ca de panadă. Dacă puiul mai are un strat între pui în sine și sos preparatul este mai gustos.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!