vineri, 16 octombrie 2020

Tiramisu cu Oreo

    Am desoperit cea mai rapidă modalitate de face Tiramisu! Tiramisu nu prespune un timp îndelungat de preparare dar ce am descoperit eu face ca aceast desert să fie gata într-un timp incredibil de scurt.

    Secretul stă în crema de Tiramisu. Aparent există în comerț 

cremă de desert care este aproape identică cu crema de Tiramisu. Am căutat pe internet o poză cu acea cremă dar nu am găsit exact ce am folosit eu (și poză nu i-am putut face deoarece am făcut acest Tiramisu acum o bună perioadă de timp și nu mai am ambalajul 😜). Dar arată cam așa:


    Iar utilizând această cremă, prepararea este foarte simplă. Se pune un rând de pișcoturi îmbibate în cafea și puțină esență de rom, un rând de cremă iar apoi un rând de...eu am pus zmeură și din nou cremă dar voi vă puteți rezuma la pișcoturi + oreo + cremă.

    Se tot repetă procesul până e plin paharul iar apoi se pune pudră de cacao. 

    Super rapid și super gustos! Mi-am făcut de mai multe ori, până am terminat crema 😋.

   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Daca doriti sa discutam despre ceva sau sa va exprimati opiniile...sunteti liberi sa o faceti!